24. 5. 2016

OOTD: Hradec nad Moravicí




Všechny Vás zdravím a omlouvám se za delší odmlku.
Vyrazili jsme si s rodinou na menší výlet do Hradce nad Moravicí a zdokumentovali naše outfity :)
Záměrně píši menší výlet, jelikož jsme moc neodhadli počasí a ten den byla nakonec strašná zima. Aspoň jsme si tedy prohlédli zámek zevnitř a venku stihli nafotit pár fotek :)
Vzhledem k tomu, že teď už je venku teplo, budu outfity a nové úlovky přidávat častěji. Na příště mám nachystaný článek s novými úlovky, ze kterých jse mbyla opravdu nadšená:)
Julinka má na sobě bomber a jeggíny z H&M a kabelku Mohito, kterou dostala na své 8 narozeniny. Je to kabelka pro dospělé, ale svým designem i velikostí mi přijde pro osmiletou holčičku ideální, co říkáte?:)






Já: 
Přehoz: Reserved
Džíny: H&M
Kabelka : Obag. držadla Justo
Top: New yorker
Boty: Gate

3 komentáře:

  1. Moc hezké outfity! A můj milovaný Hradec <3

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosto skvělý outifit obě dvě! Děsně se mi líbí to tvoje pončo nebo přehoz, jak tomu říkáš a vážně vám to oběma sluší! Navíc to vypadá na skvělý výlet, škoda, že je to od nás tak daleko :)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za jakékoli komentáře či připomínky :)